ОПТИМАЛЬНА КОНСТРУКЦІЯ КРИЛА ВИСОКОШВИДКІСНОГО ЛІТАКА

Автор(и)

  • И. В. БАЛАБАНОВ Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Україна
  • Т. В. БАЛАБАНОВА Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Україна
  • О. И. ГАВАЗА Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Україна

Ключові слова:

кутова жорсткість крила, оптимізація конструкції крила, швидкість дивергенції

Анотація

Отримана оптимальна твердість крила літального апарату, що забезпечує максимальну швидкість дивергенції.

Біографії авторів

И. В. БАЛАБАНОВ, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

ФАКС, кафедра приладів та систем керування літальними апаратами

I.V. BALABANOV

Т. В. БАЛАБАНОВА, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

ФАКС, кафедра приладів та систем керування літальними апаратами

T.V. BALABANOVA

О. И. ГАВАЗА, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

O.I. GAVAZA

Посилання

Балабанов И.В., Балабанова Т.В., Бондарь Ю.И. Метод конечно-элементной аппроксимации для исследования дивергенции крыла самолета. //Аналітична механіка та її застосування: Збірник праць інституту математики НАН України, -К.:Ін-т математики НАН України, 2014.Т. № -С. -

Балабанов И.В., Балабанова Т.В. Метод узловой конденсации для расчета упругих пространственных систем. //Аналітична механіка та її застосування: Збірник праць інституту математики НАН України, -К.:Ін-т математики НАН України, 2012.Т.9 №1-С.11-37

Фын, Я.Ц. Введение в теорию аэроупругости / Я.Ц. Фын // Пер. с английского Смирнова А.И. М.: Физматгиз, 1959. - 523 с.

Аттеков А.В., Галкин С.В., Зарубин В.С. Методы оптимизации: Учеб. для вузов / Под ред. В.С.Зарубина, А.П. Крищенко. -М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э.Баумана, 2003.- 440 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-16