ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ ЗВИЧАЙНО-ЕЛЕМЕНТНОЇ МОДЕЛІ КРИЛА ЛІТАКА ТРАНСПОРТНОЇ КАТЕГОРІЇ
Ключові слова:
CAE-комплекс, скінченно-елементна модельАнотація
Описані та обґрунтовані основні принципи формування структур скінченно-елементних моделей регулярних елементів конструкції кесону крила літака транспортної категорії. Виконано приблизний розрахунок трудомісткості моделювання кесону крила за допомогою сучасних CAE-комплексов. Показано, що технології, які в них застосовані, не забезпечують якісного моделювання.
Посилання
Шимкович Д.Г. Расчет конструкций в MSC/NASTRAN for Windows: справочник. // –М.: ДМК Пресс, 2001. С. 448.
MSC.Nastran 2012. Linear Static Analysis. User’s Guide. 2012. С. 772.
В.В. Борисов. Методы синтеза конечно-элементной модели планера грузового самолета. // LAP LAMBERT Academic Publishing. 2014. –С. 139.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому збірнику.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована в цьому збірнику (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому збірнику.
3. Політика збірника дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).