ОЦІНКА АЕРОДИНАМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ЛІТАЛЬНОГО АПАРАТУ З КРИЛОМ СКЛАДНОЇ ПРОСТОРОВОЇ КОНФІГУРАЦІЇ

Автор(и)

  • О. Л. ЛЕМКО Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Ukraine
  • К. О. ПРЕДАЧЕНКО Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Ukraine

Ключові слова:

замкнене крило, зчленоване крило, компонувальна схема, літальний апарат, критерії ефективності, тандем

Анотація

Запропонований напрямок покращення аеродинамічної якості та масової віддачі літальних апаратів – застосування крила складної просторової конфігурації – замкненого. Розглянуто переваги та недоліки застосування такої конструкції. Запропоновано ряд варіантів виконання, та проведено аналіз доцільних для виконання та відбір кращого з них за рядом критеріїв за допомогою моделювання панельно-вихровим методом. Отримані компонувальні схеми можливо використати в проектуванні безпілотних літальних апаратів.

Біографії авторів

О. Л. ЛЕМКО, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

ФАКС, кафедра приладів та систем керування літальними апаратами

O.L. LEMKO

К. О. ПРЕДАЧЕНКО, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

K.O. PREDACHENKO

Посилання

Wolkovitch. J. The Joined Wing: An Overview // AIAA paper 45285-587, J.Aircraft, 23(2), 1986 – С. 161-178,

US 3834654, Boxplane wing and aircraft, Luis R.Miranda, 1974

Frediani A., Balis Crema L., Chiocchia G., Ghringhelli G.L., Morino L. Development of an innovative configuration for Transport Aircraft; a project of five Italian universities // XXVII Congresso AIDAA (Italian Aerospace Association), vol III – Roma, 2003. – С. 2089-2104.

Prandtl L. Induced drag of multiplanes / NACA TN 182 – 1924

Ударцев Е.П., Переверзев А.М., Ищенко С.А. Эксплуатационная аэродинамика. Траэкторные задачи: Учебное пособие //К: КМУГА, 1998. – С. 136.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-16