МЕТОДИ ПІДВИЩЕННЯ ТОЧНОСТІ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИМІРЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧЕНОСТІ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ТЕСТУВАННЯ

Автор(и)

  • А. А. КРАВЧЕНКО Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Україна
  • Н. А. ЯРЕМЧУК Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Україна

Ключові слова:

рівень навченості, невизначеність вимірювання рівня навченості

Анотація

Проведене оцінювання невизначеності вимірювання рівня навченості опитуваних при тестуванні за умов обмеженості кількості запитань в тесті. Показано, що така невизначеність неприпустимо велика при середній кількості запитань в тесті, що дорівнює 10. Розглянуто методи підвищення точності за рахунок об’єднання результатів декількох тестувань. Наведено дані, що свідчать про зменшення невизначеності вимірювання рівня навченості. 

Біографії авторів

А. А. КРАВЧЕНКО, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

ФАКС, кафедра інформаційно-вимірювальної техніки

А.А. KRAVCHENKO

Н. А. ЯРЕМЧУК, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

ФАКС, кафедра інформаційно-вимірювальної техніки

N.A. JAREMCHYK

Посилання

Ю. В. Нейман, В. А. Хлебников. Введение в теорию моделирования и параметризации педагогических тестов. – Москва, – 2000 – 168 с.

Н.А. Яремчук, А.А. Кравченко. Оцінювання невизначеності вимірювання трудності тестових завдань та рівня навченості від дискретності їх шкал// Науково-виробничий журнал «Метрологія та прилади». – Харків, – 2014 – 266 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-16