РОЗРАХУНКОВА ОЦІНКА КРИЛА ЛІТАКА ІЗ ХВИЛЕПОДІБНОЮ ПЕРЕДНЬОЮ КРОМКОЮ

Автор(и)

  • О. П. МАРИНОШЕНКО Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Україна
  • О. Д. МОЛОДЧИК Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Україна

Ключові слова:

крило літака, хвильовий профіль

Анотація

Результат роботи є запропоноване крило суттєво нової геометричної форми та обґрунтування доцільності його використання, шляхом проведення математичного експерименту; тобто отримання експериментального підтвердження доцільності впровадження хвильового профілю.

Біографії авторів

О. П. МАРИНОШЕНКО, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

ФАКС, кафедра приладів та систем керування літальними апаратами

О. Д. МОЛОДЧИК, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

ФАКС, кафедра приладів та систем керування літальними апаратами

Посилання

Мхитарян А.М. Аэродинамика. - М.: Машиностроение, 1976. - 448 с.

Прицкер Д.М., Сахаров Г.И. Аэродинамика. - М.: Машиностроение,1968. – 252.

T.D. Ward and R.S. Einford "Design Parameters for Flow Energizers", J. Aircraft, vol. 22, N 6, 1995.

Schubauer G. Forced mixing in boundary layers, Journal of Fluid Mechanics No. 8, 1960, PP. 10-32.

McCullough G.B. Preliminary investigation of the delay of turbulent flow separation, NACA R & MA.

Storms B.L. & Jang C.S. Lift Enhancement of an Airfoil Using a Gurney Flap and Vortex Generators, Journal of Aircraft, Vol. 31, No. 3. May – June 1994, pp 542-547.

Lin J.C., Howard F.G. & Selby G.V. Small Submerged Vortex Generators for Turbulent Flow Separation Control, Journal of Aircraft, Vol. 27, No. 5. Sep – Oct 1990, pp 502-507.

Щербонос А.Г., Ударцев Е.П. Экспериментальное исследование крыла с генераторами вихрей. Аэродинамика: проблемы и перспективы. Сб. научных трудов. Вып. 2. – Харьков: ХАИ, 2009, с. 194-201.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-04-17