ЗМЕНШЕННЯ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ВИМІРЮВАННЯ ТРУДНОСТІ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

Автор(и)

  • Н. А. ЯРЕМЧУК Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Ukraine
  • А. А. КРАВЧЕНКО Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Ukraine

Ключові слова:

тестування, невизначеність, трудність тестів

Анотація

Дана робота присвячена дослідженню невизначеності результатів вимірювання трудності тестових завдань, які використовуються при оцінюванні знань студентів з використанням тестування. Пропонуються шляхи зменшення невизначеності оцінки трудності завдань на основі моніторингу систем тестування.

Біографії авторів

Н. А. ЯРЕМЧУК, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

ФАКС, кафедра інформаційно-вимірювальної техніки

А. А. КРАВЧЕНКО, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

ФАКС, кафедра інформаційно-вимірювальної техніки

Посилання

Ю. В. Нейман, В. А. Хлебников. Введение в теорию моделирования и параметризации педагогических тестов. – Москва, – 2000 – 168 с.

ГОСТ 8.207-76. Прямые измерения с многократными наблюдениями. Методы обработки результатов наблюдений.

В.С. Королюк, Н.И. Портенко, А. В. Скороху, А. Ф. Турбин. Справочник по теории вероятностей и математической статистике. – Москва – 1895 – 640с.

Гатаулин А.М. Методическое пособие по математической статистике. Раздел ІІ. Выборки и проверка статистических гипотез // Московская сельскохозяйственная академия им. К.А. Тимирязева. М., 1970.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-04-17